Zameldowanie na pobyt stały lub pobyt czasowy decyzją administracyjną
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | meldunki |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Referat Spraw Obywatelskich |
Nazwa:
Zameldowanie na pobyt stały lub pobyt czasowy decyzją administracyjną
W innym przypadku zameldowanie dokonywane jest zgodnie z procedurą opisaną pod hasłem: „Zameldowanie na pobyt stały” lub „Zameldowanie na pobyt czasowy”.
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności,
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.
- podanie,
- wypełniony druk meldunkowy „zgłoszenie pobytu stałego” lub „zgłoszenie pobytu czasowego",
- pełnomocnictwo (w przypadku osoby upoważnionej) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Sprawa wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
Miejsce i sposób składania dokumentów:
Dokument można przesłać drogą elektroniczną wypełniając poniższy formularz znajdujący się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Złożona informacja musi być podpisana Profilem Zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu - Pismo ogólne do urzędu lub
Biuro podawcze Urzędu Miasta ul. Grunwaldzka 20
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Wojewody Pomorskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Opłata skarbowa:
17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę wnoszącą podanie reprezentuje pełnomocnik)
Opłata administracyjna:
nie dotyczy
Osoba odpowiedzialna za realizację zadania:
tel.: +48 58 775 99 35, pokój nr 7, parter